1,5 år <3

Igår så firade jag och min älskade pojkvän 1,5 år tillsammans. De är dubbelt så långt än nåt förhållande jag någonsin har haft! :) Det började med morgon mys i sängen låg och pratade och så, sen på kvällen lagade vi tacos och såg på film. Lugn och mysig kväll. Skulle egentligen festa eftersom de va 49 dagars men eftersom jag vill va försiktig med min nacke så blev de en hemma kväll istället, Mycke mysigare.:) Jag vet inte hur jag kommer att klara mig utan han när han rycker in i lumpen!
Nacken känns bättre idag, är inte längre lika stel utan kan funktionera som en vanlig människa igen.

Idag blir det att göra mina student inbjudningar och kanske att jag och Paul åker in till stan en sväng för att komma hemifrån. Sen skulle jag oxå behöva hitta tyg till min student klänning. Måste börja sy den snart så ja vet att den är klar och bra tills vi åker till turkiet. Jag får ta med mig skissen till nån tyg affär så kanske dom kan hjälpa mig. :)  



                                                      

Jag älskar dig Paul Bergström <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0