23 dagar kvar

Gjorde mitt tal idag, först tänkte jag att ja ville göra de i en mindre grupp men så tänkte jag att äh de är fan lika bra att göra de nu så de blir gjort. Va ganska nervös och jag minns typ inte va ja sa men martin och madde sa att de va bra och madde sa till och med att de va as bra, men de sa hon nog bara för att hon är min kompis och måste säga att de va bra :P. Är nöjd i alla fall, nu är svenska kursen avklarad! :)

Tänkte lägga ut 2 cyklar på blocket men ja få nog vänta tills imorgon eller nåt när Paul kommer så han kan hjälpa mig med va jag ska skriva. Jag kan inget om cyklar heller...Tror att den är hel dämpad alla fall :P. Men ja måste skrapa ihop mer pengar så jag få gräva i mina gömmor och se vad jag kan hitta som jag kan sälja på tradera så jag får in några hundra lappar alla fall! :D

Måste skicka ut mina student inbjudningar snart oxå, typ i veckan eller nästa vecka. Ska juh ha hit släkt från göteborg så dom måste hinna planera resan :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0