Ajaj

Igår så va jag me om en skoter olycka, trodde att jag kanske hade nackskada så då ringde dom fjällräddningen och jag fick åka med ambulanshelikopter med värdens fart hem till östersund och sen åka ambulans upp till sjukhuset. Första gången jag åker helikopter och ambulans, synd bara att jag inte såg mer än taket :P. Väl inne på sjukhuset så kollade dom min nacke och sånt. Fast innan jag åkte av skotern så va ja kissnödig och på sjukuset så va de olidigt men nejnej jag fick inte sätta mig upp och gå på toa, dom sa att jag kunde få ligga på en potta och kissa men njaa jag sa att jag fick väl fan hålla mig då. Efter 3 timmar av olidligt kissnödig så kallade jag på en sjuksköterska och tänkte säga att ge mig pott helvetet då. Men som TUR va så va de okej att jag satt upp och fick gå på toa äntligen! Fatta va skönt de va! Dagens lycka!! Nära där ett tag att de va antingen att kissblåsan sprack eller jag kissade på mig...:P
Efter 4 timmar så fick jag gå hem. Slutet gott allting gott!:) Fast idag är jag sjukt stel och öm i nacken och jag känner mig som ett vandrande blåmärke. Hoppas att nacken känns bra tills på måndag för just för tillfället så kan jag inte titta neråt och inte åt sidorna så de ser ut som jag har en pinne rakt igenom kroppen :P.

Idag så har jag och Madde betalat resan till Turkiet! :) nu är det nästan bara att packa kvar. :D 29 dagar tills vi åker och 50 tills vi tar studenten!! TJOHO! 
Va på H&M idag och kollade på badkläder och sovkländer, jag tror att Emelie uppskattar om jag köper en pyjamas till Turkiet ;P För vi ska ha dubbel sängen så är de bara! Vi har en plan.



http://www.myspace.com/cujoisacat - Riktigt bra band, Min svenska lärare och min foto lärares band :)


Kommentarer
Madde

WHOHO Nu ÅKER VI (typ) ;)

Haha :D

btw, du kan glömma att ni får dubbelsängen ;)

Och om mot förmodan ni får den så tacklar jag rebecka från sängen så hon får turistbädden x) haha :P

2009-04-18 @ 15:47:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0