Fotograf

Idag hände något riktigt roligt! Det va en som köpa 2 av mina foton! :D Hon tyckte att dom va super fina och ville så gärna ha dom hemma i vardagsrummet. TJOHO!! Tänk att någon vill ha mina bilder på sin vägg. :) Lycklig tjej! Första steget mot min blivande karriär

Äntligen så får jag en väl behövd sovmorgon för imorgon ska vi fota hemma hela dagen, sköönt måste bara komma på nåt bra projekt som jag kan börja med.

Hade labb imorse, sjukt tidigt men förvånansvärt roligt, vi fick titta i microskåp på löv, lök och våran egen kind. Mycket intressant må ja säga, fan va grejs alla hade i käften haha :P.



Kommentarer
Madde

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS !

Jag visste ju redan sedan förut att du var en född stjärna :D!

Detta är bara början på din underbart lyckade karriär som fotograf! :D <3333333333

2009-04-23 @ 20:59:12
linn

VAD KUUUUUUUUL :D

Grattis! Hoppas de fortsätter i samma stil nudå ;D

2009-04-28 @ 10:46:05
URL: http://goblinn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0