Slutet är nära

Nu är det snart 50 dagars! Snacka om tiden går fort, tyckte att de va ganska nyligen som 100 dagars va :P.
Idag så köpte jag balbiljett oxå, 600 spänn! :O snacka om att de må bli oxfilé med champagne eller nåt! 600 per person är sjukt mycke pengar juh! Menmen det händer kanske bara en gång i livet så jag känner att det är lätt värt de.

Imorgon blir det äntligen utgång! Har inte vart ute och festat sen hundra dagars som va för ca 50 dagar sen. Det blir typ klassen som drar ut för att fira lovet. Och så har dom as billiga drinkar på upstairs :D. Temat är disco tror jag eller glitter och glamor...Har inte bestämt  mig vad jag ska ha på mig men jag kommer säkert på nåt, inte så stor sannolikhet att jag går dit naken precis :P.

Håller nu på att plugga eller ja snarare försöka plugga till Nk provet som vi har imorgon som jag helt hade glömt, tur att jag har klasskamrater som har koll! Hoppas jag kan de tills imorgon...ska minst ha ett VG de fick jag på förra provet så ja vill försöka hålla mig fast vid de.

Nu är det bara 38 dagar kvar tills vi åker!! ska betala de sista av resan nästa vecka tänkte vi. Madde har nästan resväskan i hallen hon redan, jag har "bara" gjort pack listan xD.



Kommentarer
Madde

Hahaha :P! :D efter lovet är det 25 dagar kvar :O! :D WHOHOHO

2009-04-11 @ 16:04:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0