Sundsvall!

Kom just hem från Sundsvall. Jag och Paul åkte imorse runt halv tio i regnet :P. Men jag tycker att det faktiskt känns härligt med regn för jag vill att snön ska smälta bort!!! Men vi va först på ikea en snabbis köpte lite ljus servetter och lite sånt och sen blev det Birsta för hela slanten!! :) Paul köpte kostym till balen, skit snygg med en rosa slips :). Jag köpte 3 tröjor och ett hårband :). Underbar dag i regnet. :D  Skönt att komma bort från östersund ett tag, även om det bara är ett par timmar :).

På onsdag så blir det partyparty vilket jag ser fram emot för jag har inte festat sen hundra dagars :O

Snart är det påsklov också och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, Pauls föräldrar har hyrt en stuga i åkersjön men ja vet inte om ja vill nu när det bara smälter. Får fundera på saken.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0