Tisdag...

Tisdagar är den dan på veckan jag verkligen hatar. Upp tidigt på morgonen för att ha skit historia med en lärare som verkligen inte är min favorit, sen är dan sjukt lååång! Kan bero på att efter 3 timmars historia är han helt slut i huvet, känns som man har gått en hel skoldag efter historia lektionen! BLÄÄ
Men dan avslutades på ett underbart sätt :) Gick först och fikade med Rebecka, Martin, Linus och Ajax sen så gick jag rebecka, Emelie och Martin på stan en sväng för emelie skulle kika på en student klänning :) Hon hittade dock ingen som föll henne i smaken.
Jag har hittat de perfekta tygerna till min student klänning som jag tänker sy! :) Ska bara sälja lite saker på tradera för att få råd med tyget :P. Sen har jag köpt ett par skor oxå som jag skulle kunna ha till alla 3 klänningarna. Ska kolla i Turkiet oxå om jag hittar nå skor, men nu har jag ett par snygga reserv skor. :D

Sitter och försöker att skriva ett tal som jag ska hålla imorgon men näe fan va dåligt de går!! Kommer inte på en ända rad...Vet inte hur jag ska börja och jag har inte riktigt bestämt mig för ett ämne. Tänkte ta lärarens påverkan eller bloggens påverkan. Hmm svårt.. har aldrigt skrivigt ett tal förut.

Men jag kan glädjas åt att de bara är 24 dagar kvar tils vi åker :D TJOHOO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0