Burr!!

Varför i helvete bor man i Sverige?! Idag efter att jag hade vart på stan så skulle jag ner till bilen för att köra hem. Men tror ni att fanskapet startar?! NOPE! Och jag som frös och såg ut som en snögubbe eftersom de snöade och blåste så mycke! Så jag pulsade upp till mammas jobb i motvinden så jag såg inte ett smak för snön piskade mot ansiktet. För att göra en lång historia kort så va de nå fel på startmortorn och vi fick åka med urban hem. Blöt, kall och mindre glad va jag när jag kom hem. Den där Gustav Vasa han skulle få med mig och göra om han levde! Att bygga stan så de skulle blåsa så mycke som möjligt i den efter en stad i italien va inte den smartaste ideén! Italien är ett varmt land GUBBE!! Näe nu ska jag åka och träna med Siss och försöka få upp lite värme! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0