De börjar närma sig

Idag har jag fått nån slags ny funnen energi. Har planerat min resa till Australien lite mer noggrant idag, har kollat lite ställen som jag vill åka till och saker som jag vill göra. Har oxå mailat med en tjej i uppsala som oxå ska åka i feb-maj så vi skulle möjligen göra sällskap. :) Sen så har jag nog fått med Andreas att hänga med, hoppas på de! Vore så mycke roligare om man åker med nån som man oxå känner. :) Så han skulle fundera ett par dagar men han verkade lite sugen på de hela med sol värme och nytt folk. :D Har hittat en bra och ganska billig biljett som jag ska boka i veckan. Spännande att de äntligen verkar lösa sig. :) Skulle verkligen vilja ta en bartender utbildning när jag är där nere, då kan man verkligen jobba över hela världen och så är de en stor merit om man utbildar sig till de utomlands.

Lite saker som jag vill göra på min resa..

Köra jeep på stranden på fraiser island


Ta stora båtar ut på barriär revet och snorkla



Åka till Surfers paradise

Och mycke mycke mera! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0