Gårdagen på stan

Bra dag igår, Sissi ringde typ kvart över 11 och frågade om jag ville gå och träna. De ville jag gärna men jag satt i morgonrock och åt frukost med blött hår och osminkad men jag la på ett kål och 20 min senare va jag inne på stan. Skönt att träna mitt på dan medans de är ljust ute och lite folk som tränar. :) Efter de så gick vi och åt lunch med Simon, och satt och kollade på när han provade massa kläder på H&M. :) Men vi va tvungen att gå för att jag kom på att min parkering hade gått ut för en timme sedan! Men de gick bra och vi slapp böter. xD
Idag så ska jag städa mitt rum hade jag tänkt. Mamma har nämligen hyrt ut huset i helgen över skidskytten. Kul? svar NEJ! Så vi ska bo hos mormor och morfar i helgen...kuuul...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0