Oscar 16

Idag så fyller min lillebror 16 år, så morgonen började med sång och presenter. Han fick ett skärp av mig men de va för stort så han fick byta de till kallingar. :p
Martin hade komigt hem redan igår så han frågade om jag ville me på julfika på stan, så de blev att skynda sig för att åka in på stan. Vi hämtade upp Sissi på vägen oxå. :) Fika med Martin, Niclas och Sissi på Pause för på törners va de så sjuukt med folk. Sen gick vi runt på stan i de härliga vädret, eller ja de va strålande sol men typ -19. När jag kom hem så blev de mat från Samuraj, vilket nu är mitt favvo ställe! :p Sen så va de till att göma den lilla katten i mitt rum för då kom släkten på tårta, och katten ska va en överaskning tills imorgon. Längtar tills i morgon när vi ska på gröt hos mormor och morfar för då ska dom få sin lilla kattunge! :)
Btw så har jag äntligen fått en Badanka i julklapp av sissi!! Tjohoo!! Äntligen nån som tar min önskan på alvar haha!



Min badanka!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0