Today

Riktigt trevlig dag idag. Började med jobb intervju som gick bra, tror jag alla fall. :p Sen stan en sväng, gymmet och ut på middag med Carolin och Cecilia. Vi gick till sammurai (?) för att dom har så himla goda nudlar där! Men jag vet inte riktigt hur servitören kände för oss.. När vi skulle beställa fick han komma tillbaka 3 gånger för vi va inte klara, sen när vi väl hade bestämt oss så ville jag ha en kombination som inte fanns på menyn. Sissi och Carro ville byta bort vissa sushi sorter till nå andra. Lite omständliga va vi men de blev rätt tillslut och de smakade gött! :) Fick lyckokakor oxå, min stod de You will become famous in a few years haha de ni. ;) Massa skratt och tokerier, sån underbar kväll! :)
Imorgon så bär det av till Sundsvall med Sissi, shopping står på schemat! Ska oxå hämta en kattunge i Timrå som mormor och morfar ska få i julklapp, sååå söt! :)


Klent eller? NÄÄÄEE! pjuh tur att man va och tränade idag ;p


Mina underbara flickor :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0