Kall vinterdag!

Riktigt kall och krispig vinterdag! Lungorna fick en chock i morse när jag skulle gå från byskogen till lundvik för att ta bussen, när jag kom fram va hela luggen och allt hår framtill helt vitt och mina ben sved och stack för att dom va så kalla burr! -23 är inte mitt sorts väder + 30 är mer min stil :D

Idag blev de en kortdag, hade bara psykologi för att våran webbdesign lärare skulle bort. Men jag va både på banken och fixade (försökte fixa) mitt kort så ja ska kunna betala tradera med mitt kort istället för mammas nästa gång. Och bokade in 5 körlektioner :)  väl hemma så somnade jag vid 3 sen ville jag inte vakna försökte väcka mig själv i typ en timme men ja somna om hela tiden... meeen de är ganska bra så kanske jag är pigg imorgon lagom till historian. Hoppas!

Har byggt klart mitt pussel nu oxå :D 1000 bitar helt själv på 1 & en halv vecka :D duktiga jag! nu vill jag ha ett nytt pussel att bygga :D

Ja juste apropå tradera så har ja köpt min möss påtagnings bals klänning igår på tradera längtar tills ja får den!  helt ny :)


                                                  



Kommentarer
Emelie

Men titt bloggen!

Snyggt :D

2009-02-02 @ 21:11:34
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0