Kinesiologi

Åh härre gud va trött jag va i morse! jag orkade inte äns öppna ögonlocken så trött va ja, och historian som va klockan 8.15 lockade ännu mindre så ja tog mig en välförkänt sovmorgon. Skönt som tusan va de! :P Efter skolan så gick jag Madde och Emelie och provade balklänningar xD nog för att jag redan har en på gång men de är juh så kul att bara prova en massa fina kläningar bara för skojs skull. :) Efter de blev jag med bjuden på Easten palas, mycke gott med kina mat så här på en sketen tisdag :) lite vardags lyx så där.
halv 7 var ja tvungen att gå för att jag skulle gå på en kinesiologi behandling, de är nog de häftigaste och annorlundaste grejen jag har vart med om. Jag kan inte förklara hur de går till riktigt men hjälpte kände jag verkligen att de gjorde. Lätt att ja ska tillbaka och göra de flera gånger! Kände verkligen hur någontin förändrades i kroppen. As svårt att förklara men nu känner ja mig helt vimsig i pannan lite omtöcknad sådära. Hon sa att jag kunde bli lite yr få ont i huvet eller börja frysa. Så nu ska jag bara rå om mig sälv och ta de lungt några dagar på hennes order. Mycket spännande timme! Kan jag starkt rekomendera att prova på!


                                                                                         
                                                                                               Nu känner jag mig precis så
                                                                                     vill ligga i någons famn och bli ompysslad :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0