Onsdags mys

Igår åkte jag till Emelie för att kolla på hennes balklänning och hon skulle prova att göra balfrisyrer på mig :)
Emelies klänning är såå fin! Gumman du är så fin i klänningen passar perfekt så fin :D
Frisyrerna som vi prov gjorde blev super snygga och vi har nu bestämt oss för en :) med min hår förlängning i kommer de bli as bra!

Har inte haft någon lektion på morgonen eftersom de är halvklass och jag va där förra torsdagen, har bara tagigt de lugnt och haft en mysig morgon. Snart ska jag åka in på stan och möta Paul sen ska vi gå och träna :D må bli fitt tills studenten och balen xD
Tänkte lägga bud på en jätte fin klänning igår på tradera som ja tänkte att ja kunde ha på mösspåtagnignsbalen men den blev för dyr tyvärr så ja får leta vidare :)

Bilder på några av frisyrerna vi provade igår finns på emelies blogg: emelieharaldsson.blogg.se



Kommentarer
Emelie

Åh gömsan min!

Tack så mycket, du och jag kommer vara sagolika på balen verkligen!

Puss<3

2009-01-29 @ 19:04:21
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0