Sjuk..

Ännu en sjuk dag...Snorig och täppt i näsan och tjock i halsen...
Så tråkigt att va hemma och må dåligt..  Ligger i soffan och ser på dåliga tv program hela dan. När jag ser mig själv i spegeln blir ja fan rädd för den spökbleka ansiktet med en mopp på huvudet som glor tillbaka på mig. Vill bara må bra!
Om jag är duktig i dag äter många apelsiner och dricker sjukt mycket vatten så hoppas ja att jag kan gå på skolan imorgon! vill inte missa första veckan på skolans sista termin.

Tänk att de är snart student tider! :O
Tänk att lilla jag ska ta studenten i år! :D
På fredag ska jag träffa Bengta som ska sy min student bal klänning :) läängtar tills den är klar kommer bli så snygg! xD
Sen är de bara resten att fixa. skor, klänningar, mössan, champagne frukosten, flaket, 100 dagars, smink, håruppsättning m.m. Älskar att planera och studenten kommer bli så himla kul! :D




                                                   
                                                 Min blivande balklänning :D




Måste berätta om min dröm i natt, huvva va hemsk den va och usch va ledsen ja va när ja vaknade!

Jag drömde att Elle, Emelies syster ringde till mig och sa att Emelie hade dött i natt.. hon hade snubblat på sin stickade tröja och ramlat. Först trodde ja inte att de va sant att hon bara skojade med mig, men hmm...kommer inte riktigt ihåg allt men sen till slut alla fall så insåg ja att ja inte skulle få träffa henne igen och ja bara grät och grät. Huvva vilken dröm!

Emelie min älskade vän snälla håll dig i livet och akta dig för stickade tröjor!  I love you girl  <3



Kommentarer
Emelie

Men du är ju för gullig du iallafall.

Haha, jag lovar att jag ska hålla mig ifrån stickade tröjor x).



Love you to honey <3

2009-01-21 @ 00:54:09
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Emelies mamma

Ingen rolig dröm kan jag bara säga!

2009-01-21 @ 07:30:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0