:)

Vilken underbar dag jag hade igår! :) Först åt jag lunch på stan med Martin och Thomas på Tingshuset. Emelie hade körlektion men kom när hon va klar. Sen så hade Emelie inte ätigt på hela dan så då gick vi ner på Törners och pratade istället :). Hade mina nya skor på mig och dom måste jag säga är väldigt sköna! Skulle lätt kunna ha dom ute en hel kväll utan att få ont :). När jag kom hem sen så kom Oscar med pizza till middag, eftersom Mamma inte är hemma så lär de bli sån enkel mat framöver :p. Så vi käka pizza och kollade på Michel Jacksons begravning, usch va sorlig den va! Fast när dottern i slutet skulle prata så blev de väldigt sorligt... Martin, Thomas och min älskade Happe kom och såg slutet med mig och Martin hade såklart med sig en film som vi såg en stund på sen ville dom ha godis så då blev de lite krusing på stan mycke skratt och roliga bilder. :D Må hitta min usb sladd till kameran!!
Idag så ska jag på stan med Happe på eftermiddan sen ska vi nog ut ikväll och kika lite :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0