Helgen

Nu har Emelie åkt hem till Rätan igen och jag stannar kvar i Umeå i 1½ vecka till. Helgen har vart super rolig! I Fredags åkte vi till Umeå tidigt som fan, både jag och Em såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig :p. Men vi sov nästan hela vägen vilket va skönt för vi hade planer för utgång på kvällen och ville juh va pigg xD. Väl framme så gick vi till lägenheten och lämnade grejorna och sen gick vi en snabbis på stan, men blev ingen lång tur för vi va lite seg och kände oss inte as fräsch så de blev hem dusch och ut på middag på en kinaresturang :). Sen började de... xD Musik, minnen, dricka, skratt, sång, dans. Alex ringde och sa att dom oxå skulle ut så vi hängde på dom. Vi kom hemstaplandes vid halv 4 kanske, med blåsor på fötterna :p Tack för en rolig kväll! :D

Lördag blev de stan och shopping, skulle köpa en ny kamera sladd men de är tydligen nån speciell sladd så ja må gå på typ expert eller elgiganten och kolla om dom har men de får jag göra imorgon. Har så mycke roliga bilder som jag vill lägga upp! Bloggen blir så tråkig utan bilder. :p Lördag kväll hyrde vi film gjorde natchos och pratade minnen :p MYS!
Underbar helg. Nu i veckan blir de jobb sök på hög nivå! Och hoppas nån kommer och hälsar på mig i veckan. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0