Jobb!




There's only two types of people in the world
The ones that entertain and the ones that observe
Well, I'm a put-on-a-show kind of girl
Don't like the backseat, I gotta be first!




Jag har fått jobb på Lottas krog i Umeå! :D TJOHO!! Ska börja efter yran. Perfekt eller vad?!
Imorgon tar jag bussen till Östersund den tidiga bussen så jag är hemma vid 13.00 :). Jag och Happe ska kanske på bio om de finns några biljetter, annars får vi ta de på torsdag haha :p
Solen skiner och de är varmt och skönt, idag är en dag då de känns som att det finns ett ljus i den nu mörka tunneln :)
Ska bli skönt att komma hem till mina vänner, men ändå känns de lite tråkigt att lämna lägenheten och stan. Men jag åker juh upp på tisdag igen med mamma och Oscar. :p Och sen till Östersund med yran och stråket nästa torsdag haha :p Mycke fram och tillbaka men de är de lätt värt!
Näe men nu måste jag städa så att mamma inte blir arg sen när vi kommer tillbaka nästa vecka xD


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0