Nya äventyr planerade!

Stråket med Emelie och Rebecka va kalas kul :). Träffade massa folk som man kände och dansade mycke. :)
Igår så tog jag de bara lungt för jag va som sliten efter allt stråkande. Men vi hade några kompisar på middag bland annat en australienare så de blev engelska hela kvällen, så nu är jag sjuukt sugen på att åka till Australien ett år!! Han sa att jag va välkommen att komma och bo hos han och hans flickvän som va jätte trevlig. Dom va kanske strax över 20 :). De blev en trevlig kväll måste jag säga, massa minnen och sånt. Så nu funderar jag starkt på att flytta till pappa typ ett år eller nåt och resarunt och jobba. :D Är de roligt och jag trivs så stannar jag längre och om jag inte trivs är de juh faktisk bara att flytta hem igen :). Må fundera lite mer på den och prata med mina päron :D.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska gör, men jag vill till stråket så de blir nog nån slags utgång för mig. Ska nog ta och ringa min kära vän Ajax och höra vars dom håller hus. :) Försöker få tag på Rebecka men har inte lyckats ännu ;p









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0