Smälter som smör i solsken!

Fyyy  vad varmt de är ute! Har solat tappert i två timmar men nu va jag tvungen att gå in och ta en kall dusch! Har typ värme slag, yr och smått illamående :p  I Umeå så fläktar de juh alla fall från vattnet men här på altanen så är de typ vindstilla i mellan åt och då är de inte nådigt! Oscar min lillebror skulle försöka sola men han orkade bara i en halv timme, sen kom han flämtandes fram och sa fan palla de är föör varmt hur orkar du?! Och frågade nöjt om han hade blivigt nå brun. haha :P Jag erbjöd mig att spola av han med slangen men de ville han tydligen inte.
Men jag vill gärna att den här värmen håller minst 3 veckor till xD.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0