Bilder på lägenheten

Nu är jag tillbaka i Umeå, känns lite konstigt att vara själv i lägenheten för första gången men. :p  Mamma åkte me upp så nu är de hemtrevligt med blommor, gardiner och hör och häpna...Duschdraperi haha. Känns lite ensamt men blir de olidligt så går de bussar till Östersund 2 gånger per dag haha. :) Paul är kvar i Östersund för han ville vara hemma lite innan lumpen vilket jag absolut förstår :)
Dan började med tidig väckning eftersom jag skulle köra och om man vill komma fram innan solen går ner så är de bäst att börja tidigt. :p Jag tycker fan att jag kan få ett körkort nu! Jag kör juh mycke bättre än mååånga där ute i trafiken tycker jag alla fall ;) Har sätt några sjuka omkörningar idag. :p

Nu mina kära läsare kommer bilder på min lägenhet xD äntligen va?!



Lite tomt på väggarna än men jag får fota lite och sätta upp sen :)



Mitt lilla kök där inne :)



Sovalkoven :)



De är inte så stort men de är mys :) Bara prinsen som saknas (K)



Badrummet

De börjar att arta sig lite :) MEr hemtrevligt nu. Ni är alla välkommen att komma och hälsa på ;p Eller ja alla fall dom jag känner haha!


Kommentarer
Madde

Fan vad fräsch och fin den var :O :D!

Gillade duschdraperiet ;) <3

2009-07-04 @ 20:31:05
URL: http://[email protected]
Emelie

Jättefint! =D

2009-07-05 @ 15:10:12
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0