Yran!

Igår var första Yran kvällen vilket jag spenderade med Sissi och hennes tjej kompisar, vi började hos Therese i valla och sen åkte vidare till en förfest hos trevliga hocky(?) killar :). Men vid 22 så stod vi framför stora scenen och kollade på Takida och vilken härlig stämning de va! :) Massa folk och bra musik, eller jag kände all fall igen två låtar innan de började regna och vi gick till shell macken. Men fan va halt de va på asfalten när de hade regnat.. När vi skulle kuta så gled jag på ena knät så de är lite blåslaget och uppskrapat idag. :p tur att de va vin inblandat så de inte kändes så mycke. :) Men sen blev de karuseller för hela slanten! :) Fast jag har inte tänkt på de så jag hade inte nå lösa pengar men tur att Emil är så snäll så jag fick låna 30 kr av han. :)
Ikväll så är planen inte riktigt klar ännu men de hinner lösa sig. :) Hoppas maten är klar snart för jag är sjuuukt hungrig.
Ni ska bara veta vad duktig jag har vart idag, jag har putsat alla fönster på övervåningen idag. Tog typ 3½ timme :O Men fick 500kr för de så lätt värt de! :D Så ikväll ska jag ha lösa pengar med mig haha!



                            Therese, Sissi, Jennie



                                                       Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0