Änglar och Demoner

Gårdagens överraskning innehöll en bukett rosor, en lagad middag av Paul själv, en kvälls promenad och film med mys :). Jag älskar dig Paul Bergström!!! <3 Underbar kväll för oss två :).
Idag så va vi på stan en snabbis men eftersom jag är utfattig och kommer troligen vara de tills jag skaffar ett jobb så blev jag snabbt uttråkad. :p Vi åkte hem till mig för jag ville packa inför imorgon för vi ska åka till Umeå men de blev inte nå packande utan vi försökte hitta de billigaste sims 3 spelet och jag övervägde att ladda ner de ett tag men de känns roligare och mer riktigt om jag får lådan i handen och en skiva jag får stoppa i, dessutom är de juh olagligt att ladda ner xD. Men sims 2 typ året runt eller nåt kan väl inte skada om man skaffar sig på ett kanske väldigt billigt sätt eller? jag menar alla kommer juh ändå köpa sims 3 nu så då gör de väl inget om en fattig ex student får de billigt?! :D Aja men sen åkte vi och åt tacos på hörnet och sen gick och såg änglar och demoner. Ruskigt bra film! Jag trodde att jag hade listat ut gåtan i typ mitten men sista 3 minuterarna så sket sig min briljanta lösning...Men den va bra och jag rekommenderar den starkt! Fast jag hade velat sett den hemma i soffan så jag kunde informera Paul om min smarta lösning ;).
Imorgon som sagt så blir de Umeå, söndag är juh en perfekt resedag eftersom jag tycker att söndagar är så tråkiga! Vi ska troligen bo i pappas kompis lägenhet men den är så ofräch och kall så jag hoppas innerligt att han kan fixa nåt annat boende. Typ köra ut den använder hans/ skulle ha blivigt min lägenhet till kontor och låta oss bo där istället. :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0