De börjar lösa sig!

Nu va de ett tag sen jag skrev och mycke har hänt! Va i Umeå nu i veckan kom hem igår kväll. Och under den tiden så har jag blivigt lägenhets ägare! :D Jag har fått nyckeln och till och med hunnigt flytta in ett bord och några tallrikar och glas. :D Så nu är jag hemma i Östersund i några dagar för att packa sen bär det av till Umeå igen för att flytta in på riktigt :). Tänk att jag och Paul ska bli sambos :) Mys! Jag är så lycklig! Lägenheten är på 30 kvm med ett litet kök och sovalkov :). Om jag bara hittade usb sladden till kameran så hade ni fått sett lite bilder men ni får hålla er :p.
Nu är det bara jobb som saknas :p. Men jag letar och söker för fullt.
Va och klippte mig idag, första gången på jätte länge. :p Sjuuukt slitet så jag sa att hon fick klippa bort allt de slitna så de blev lite kort men de växer nog ut så de känns bra igen snart. :)
Imorgon är det midsommar och jag har fortfarande inte den blekaste aning vad jag ska hitta på. Har blivigt bjuden till rätan och ha mys med flickorna, är sugen på att åka dit men jag har inte bestämt mig.
Näe nu må jag återgå till mitt packande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0