Midsommar

På midsommarafton så blev det först en god middag hemma hos Pauls föräldrar med massa grillat och god dricka. När middagen var klar och vi lite salongsberusade så åkte vi med Simon till Johan Almroth för att festa loss och välkomna sommaren. Och oj vilken underbar kväll det blev! Massor med trevligt folk som kom och gick. Allt från nära och kära till folk som jag inte hade träffat. Började med lite snack men sen blev det dans, rök maskin och laser på övervåningen. Och badtunne-bad ute. Jag hade inga badkläder med mig och vita underkläder på mig, men icke att de skulle stoppa mig av med kläderna allt utom ett vitt linne som jag behöll på som jag hoppades skulle dölja dom vita och genomskinliga underkläderna. :p Super skönt och jätte mysigt att bada, de va en badtunna för kanske fem men vi va typ 10 i den. 10 timmar senare så stapplade vi hemåt och som tur va så körde Pauls bror taxi så vi fick åka gratis taxi hem. :)
Morgonen efter så vaknade jag mådde lagomt bra men upptäckte att min mobil inte ville funka. Kunde bero på att den fick sig oxå ett i tunnan. Men imorgon så får jag äntligen mitt nya batteri. De blev tydligen kortslutning i batteriet.










Finns många fler bilder på facebook :)


Va till stugun idag och fixade min dator så nu funkar den igen! :D. De går bra nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0