Hemmets trygga vrå

Vilken härlig dag!! :D Solen skiner och luften är härligt sommar varm. Jag har legat ute i solen hela förmiddan och lyssnat på musik, är så skönt och avkopplande. :) Låg där och funderade på att kanske ha nå grillfest ikväll med tanke på de fina vädret och att jag och Paul flyttar imorgon. :p Nån som är på?!
Har oxå packat ihop de mest nu, men nu känns de bara sorgligt att flytta :p Nu när jag samlar ihop mina saker från mitt rum är de inte mitt längre då? Känns lite pirrigt att flytta från hemmets trygga vrå.


Kommentarer
madde

Du måste lägga upp bild på lägenheten sen ;) <3

2009-06-24 @ 17:11:56
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0