Helt slut!

Jag är helt slut i huvet och kroppen. Tusen grejer som ska snart va klart på skolan jobbigt och stressigt! Sen dom senaste två dagarna har jag hjälpt pappa med att först flytta ur alla saker ur hans lägenhet och sen städa hela skiten! Att städa tog 3 hela timmar och vi va 3 stycken som hjälpte till, köket var äckligast och jobbigast att städa. Bakom spisen var inte nådigt så de fick pappa ta :P Men nu äntligen är allt klart och det är någon gubbe där nu som ska kolla så vi har städat ordentligt. Säger han att vi inte ha de ska jag ta ett alvarligt snack med han för ojojoj vad vi skrubbade igår. Varenda hörn list och vrå är så rent så.
Idag tog jag en sabbats dag först för att sova ut för jag va sjuuukt trött, sen för att hinna göra alla uppgifter som snart ska vara inlämnade. Sen vägrar jag att gå på Johannes jävla lektion. Har är heeelt dum i huvet! usch vilken tråkig och dålig lektion och lärare! Hade det vart Robin som hade lektionen så hade den vart mycke roligare och intressantare.




                                          


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0