Religion....

Åhh va less jag blir!! nu sitter jag här och gör tråk religionen i sista sekunden som vanligt.. Att jag aldrig kan lära mig att börja i tid?! Vi har juh fått flera veckor på oss att jobba med de oxå men då har det vart annat som har jag hellre vill göra.. Så nu sitter jag här. Har skrivigt om Hinduismen vilket var intressant men nu ska jag skriva om Islam och Kristendomen vilket jag inte vill för att jag tycker att dom två religionerna är ologiska och knäppa! Hinduism och Buddism till jag hällre skriva om! De religionerna har inte knäppa regler och sånt utan dom religionerna är snälla mot mänskligheten. Har du någonsin hört talas om en buddistisk sekt eller ett hinduistisk bomb dåd?! 
Jag tror fan att jag ska bli Hindu!






                                              
               



Måste bara till lägga nåt jag läste nu

"De kristna tror att Jesus kommer att återvända till jorden inför domedagen, för att hämta hem de frälsta och för att styra över jorden som den konung han är. Han skall komma på himmelens skyar och "skilja de onda från de goda".
Haha jag kan verkligen se en hög religös sekt stå där och hoppas på att han ska återvända och alla deras synder ska bli förlåtna. xD



Kommentarer
Jessie

Jag håller med. Man är ju hopplös på det där med att börja i sista sekunden med saker som ska göras. Den här religion-skiten är så uttråkande dessutom..



Haha kul det där med sekten. xD

2009-03-07 @ 19:27:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0