Student mössa, bebis och earth hour

Ja mycke har hänt sen sist:P Emelie har blivigt moster till en liten Leon, sååå söt!! :D




Sen så fick jag min student mössa i fredags! Va igentligen "ledig" skulle fota hemma i fredags men när jag hörde att mössorna hade komigt så blev de fart på mig, tog första bussen in till stan för att hämta den! :D





Sen så va det earth hour i lördags och duktig som vi va så släckte vi alla lampor i huset stängede av alla apparater och tände ljus. Men ja där fick jag sitta själv i mörkret och tystnaden... efter en kvart så åkte nämligen mamma och hennes kompisar till folketshus för att dansa. De hade inte jag räknat med man där satt jag själv men jag hade släkt hela timmen faktiskt!:D Och mitt uppe i allt så hör jag världens smäll där nere, jag trodde fan att hjärtan skulle hoppa ut och lägga sig på golvet! Fy fan va rädd jag blev!! Men efter att ha kontrollerat huset med en hammare i högsta hugg så kom jag fram till att det bara va dammsugaren som hade ramlat ner. Den var ställd mot väggen men fy fan va rädd jag blev!!! kors i taket!                             








Kommentarer
Emelie

LeoN heter han din galning ;)

2009-03-31 @ 07:05:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0