Helgen

Ja nu är pappa snart i Thailand där han och Eva ska semestra i 2 veckor. Lyckos dom!
Va i Umeå i helgen som sagt mycke trevligt. När vi kom upp på fredagen så blev vi bjudna på lasagne hos pappas tjej Eva, hon är kock så de va gött.:P Sen på lördan blev det tidig uppstigning för jag ville en sväng på stan och shoppa och kolla ut lite saker tills när vi brudar ska upp.:) Köpte en jätte fin halvlång blå skjorta och en härlig röd aktig kjol :). Sen på kvällen så blev det släkt middag på Bichop arms. Vid kvart i 8 så sprang jag och Paul till lägenheten igen för att se på melodifestivalen! Philip min kusin och Oscar kom lite senare, mitt i så blev vi sugna på lite godis men de fick allt vänta tills melodifestivalen va slut, men nu så här efteråt så hade vi juh inte missat så mycke om vi hade åkt innan menmen tingeling låten va juh kung så. xD Efter de jippot va slut så åkte vi till hemmakväll för att köpa godis och hyra en film. Filmen va inte så bra men sällskapet var underbart! På söndan så va vi en sväng till Strömpilen och sen hämtade vi pappa och Eva och skjutsade dom till flyget.
Helgen har vart super skön!

                                              

                                               



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0