Webbdesign....

Fick Vg på psykologin, ville ha Mvg men de får bli på nästa arbete:).
Vi var nere på resia idag igen och sa att vi ville ha resan samt frågade lite viktiga frågor inför resan, ska betala den på onsdag! :D 53 dagar kvar bara.... Jag är juh nästan klar för avgång nu ja! Har tagigt fram resväskan skrivigt packlistan och snart har jag väl packat väskan oxå, gissa om jag är lite pepp eller?!

Min första tanke var i morse när jag tittade ut genom fönstret va, vad i helvete skämtar du med mig eller?! under en natt har det kräksnöat en hel decimeter och det verkar inte vilja sluta....De hade juh börjat så bra, det hade blivigt barmark på vissa ställen VARFÖR ska de börja snöa igen?! Det räcker med snö nu för gudsskull!!!

Har Webbdesign nu om ni undrar varför inlägget blir så långt meeen jag har inget bättre för mig... Jag kan mer än min lärare och jag är klar med min hemsida det säger allt. Jag vill hem orkar igentligen inte gå och träna idag men jag är väl så illa tvungen om jag vill bli snygg inför turkiet :P.

"Klassfest" på fredag!:D


Kommentarer
Madde

JAG SITTER MED RESVÄSKAN I HALLEN REDAN :P Närråå ;)

2009-03-23 @ 19:00:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0