13 dagar!

Nu är det bara 13 dagar kvar tills vi åker!! Heeelt underbart! Emelie gumman du behöver inte va orolig, pengarna ligger under madrassen så dom kommer fram först om ja kanske 12 dagar :).
Valborg blev super bra! lugn men bra. Vi satt hos linus hela kvällen på balkongen pratade och skrattade, träffade mycke nytt och trevligt folk!
Idag blir det köpa tyg till min student klänning och börja sy den, läängtar tills jag har sytt klart den :D. Och sen så är min balklänning snart klar, ska och prova den nu i veckan. :D
Men jag har bestämmt mig, jag säljer mitt löshår som jag har köpt och kör på krusat hår till balen enkelt och snyggt, sen blir jag lite rikare :P.

Men nu ska jag ut i solen innan de skulle bli fulväder, läser en as bra bok började igår och har läst över hundra sidor. Den heter de  gryma arvet :).


Kommentarer
Madde

Ska du sälja löshåret?! :O fast som du säger; krusat hår är både enkelt men ändå snyggt! :D

Ja MymMys på valborg <3 FESTA OFTARE TLSM SOM KLASS TYCKER JAG <3 :D



Roooligt, längtar tills jag får se din klänning :D!



WhoopWhoop 13 DAGAR KVAR !

2009-05-02 @ 11:13:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0