Myspys!

Idag så har jag bara haft psykologi vilket va skönt, fick reda på att jag hade VG+ i slutbetyg men jag fick en uppgift och om jag får MVG på den så får jag de i slutbetyg också vilket jag väldigt gärna vill ha så jag får sätta mig och börja med den ikväll. Efter skolan så gick jag och Emelie på stan en sväng hon köpte en jätte fin bikini, flipflops och en orange blomma som hon ska ha me till Turkland :). Sen hämtade Paul mig för han hade sin bil idag ( väldigt snygg bil tycker jag) så for vi upp och tränade, lite motvilligt från min sida i början men de känns skönt nu efteråt. Känner mig som stolt över mig själv. :P  Ikväll så blir det att fortsätta sy min studentklänning, fan vad den jävlas med mig! Sprättade upp den för 3 gången igår...Det blir sån himla ful form på den! Men nu vet jag exakt hur jag ska göra så nu jävlar ska klänningen tyglas! Men ännu roligare blir att hämta min balklänning! :D Lääängtar! Lägger upp bilder på den sen. :)
Har en rolig nyhet för er idag också :) Jag och Paul har bestämt oss för att flytta till Umeå efter studenten så jag hinner göra min hemma stadd där innan Paul åker. Känns jätte bra och de kommer bli super kul! Lite tid för oss innan Paul åker till Boden :P.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0