Tar de aldrig slut?!

Pluggpluggplugg jag orkar inte mer!! Jag har verkligen försökt hela dagen att göra klart min psykologi uppgift men de har inte gått speciellt bra. Jag har bara hittat massa annat jag vill göra istället... Sen har jag massa andra uppgifter som måste bli klar som är jätte enkla men som jag bara inte har gjort av den enkla anledningen att jag är profs på att "jaa jag gör de sen, för de tar juh inte långtid". Så nu är de i sista sekunden som jag får göra allt, tänk att jag aldrig lär mig?!
Va hos Emelie en sväng och fick lite bilder :) Rebecka kom oxå efter en liten stund. :) Mycket trevligt!
Men nu ska jag sova så jag orkar kliva upp imorgon och ta tag i psykologin! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0