Körkort!!

För jag har KÖRKORT nu!!!! :D JIPPI!!!!! Äntligen så är de över och övningskörningen börjar nu på riktigt! :p Ska nog ta mig en sväng eftermiddan bara för att jag kan! :D
Jag hade en väldigt trevlig man från luleå som godkännde mig, va juh inge svårt heller. Skjusade runt en person på lite olika ställen i 40 min sen klart. ;p  På torsdag ska jag nog ner till skåne för att hälsa på Martin ett par dagar, gäller bara att jag hittar en billig biljett från stockholm till skåne. Ska bli kul för jag har aldrig vart så långt ner i detta land. :p Blir nog en sväng förbi Vanessa oxå så jag vet inte när jag kommer hem till Östersund igen får se hur trippen utvecklar sig. :p Dock ska jag som sagt inte köra ner för de är lite tråkigt att åka så långt helt själv och lite jobbigt att köra hela sträckan själv. :p



Kommentarer
linn

Tjoohoo GRATTIS CISSI! :D

Härligt att klara det på första oxå!

Tur inte surfjärten som jag hade fick jobba kvar!

Kör försiktigt ;)

2009-11-17 @ 20:45:52
URL: http://goblinn.blogg.se/
Anonym

Tack! :D Ja de kändes riktigt skönt att slippa göra de två eller flera gånger. :)

Haha jaa jag fick en riktigt trevlig en :)

Jajemen de ska jag, om jag nu vågar åka själv med mig själv xO

2009-11-17 @ 23:09:18
Jessie

GRATTIS CISSI!! :D Roligt för dig. :D

2009-11-18 @ 13:54:08
URL: http://jezzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0