Nära nu

Har tänkt skriva nu i flera dagar men de har bara inte blivigt av helt enkelt. Imorse när jag vaknade så va de lite av en chock när jag tittade ut och såg att allt var helt vitt, snön har lagt sig över natten! :O De är väl mysigt men jag säger bara de att tur att jag snart åker till Auz! Vilket kommer till nästa sak jag har att berätta... Jag har nu prelimenär(?) bokat en resa! Den 19 jan- 02 maj! Men jag vet inte om jag ska ta den ännu har hittat en billigare resa med flygbolag som sägs är säkrare och lite "lyxigare" så jag ska kika runt lite innan jag betämmer mig för vilken jag ska ta. Men nu är jag juh halvvägs där alla fall. Kan erkänna att resväskan har jag letat fram så nu står den ståtligt i mitt rum och väntar på att bli fylld av sommar kläder. Mumms!

Och nu är de bara dagar kvar tills jag tar körkort! :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0