Regn.. I November?..

Jag fattar inte vad de är med vädret?! Regn i mitten på November och inte en snöflinga ligger på backen. Inte för jag längtar efter vintern men de är bra mycke bättre med snö än med regn och typ 3 grader varmt. Sen blir de så mörkt på kvällarna oxå. Aja men idag har jag fått mitt körkort på posten så jag ska åka upp och hämta ut de idag tänkte jag! :) Sen ikväll blir de en sen middag ute på stan med några kompisar och sen kolla på film och kanske basta hos Sissi. :) Blev som sagt ingen resa till skåne i helgen för biljetterna blev aldeles för dyra tyvärr... Att de ska va så jäkla dyrt att åka innom sitt egna land?! Men snart är de jul och då kommer Martin ändå hem. :)
Sen så smsade jag med min syrra igår och fick en bild på magen hennes, de sys redan en kula. :D Sen så ska hon nog komma upp till oss och fira jul i år, hon har lyckats skaffa hundvakt så nu är de bara biljett som saknas. :p Skulle va riktigt mysigt om hon kom upp. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0