Teori..

fortfarande dålig uppdatering jag vet men de beror på att jag pluggar som bara den till teori provet som de snart är dax för! Fattar inte varför dom ska göra de så svårt för oss? Snacka om att tycka om kuggfrågor..
I veckan så har jag som sagt mest pluggat, men jag har oxå planerat en resa till Svalöv för att hälsa på Martin över troligen nästa helg. Och när jag är där nere i södra sverige så ska jag nog passa på att hälsa på min gravida syster. :) Har sett första bilderna på den lille idag. :) I helgen så har jag inga planer ännu, mamma och hennes tjejkompisar ska till Åre i helgen så de blir bara jag och Oscar hemma. Ikväll blir de nog idol och lite pyssel.
Försöker att hitta en perfekt flyg biljett till Australien och de kanske blir att jag åker tidigare än jag hade planerat. Har juh ändå inget för mig här i sverige så jag kan juh  fira en varm och skön jul med massa sol och bad i Australien lika gärna. Men jag har inte bestämt mig ännu, kanske blir i början på januari oxå får se lite hur priserna är och hur saker och ting utvecklas :).





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0