Fredag

Känner att jag måste skärpa mig för nu är de nästan en vecka sen jag skrev sist. Men de är inte alltid man har nåt vettigt att skriva och då är de väl lika bra att låta bli? Näe men lovar att bättra mig. :p
Men nu må jag skynda mig för om 5 min må jag kuta till bussen för att åka in till stan för att köra och köpa en present :) Skriver lite mer när jag kommer hem sen. Vill önska alla en trevlig start på denna härliga fredag! :D
Måste bara säga, usch vad jag hatar att sova själv! De är inte alls kul speciellt när mamma oxå är borta då är jag super själv i hela huset och de blir som kusligt fram mot natten när de är mörkt ute och man hör mystiska ljud lite dåochdå. Mycke trevligare att ha nån mysig person brevid sig som man kan ligga och snusa på i sömnen. :)




Kommentarer
Jessie

Roligt att se dig i fredas. :D <3

2009-10-11 @ 12:43:15
URL: http://jezzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0