Halloween

Nu är de snart dax för de årliga Halloween firandet! Äntligen. Så nu har jag bestämt mig för vad jag ska vara kvällen till ära, ska nog på stan imorgon och inhandla lite små saker som behövs för att göra looken perfekt ;).
Imorgon kväll så blir de syjunta hemma hos mig, Sissi har köpt tyg till en klänning vi ska sy upp åt henne. Blir nog bra de där, men i sann Sissi anda så är de kvällen före så vi hoppas att de går lätt och att de inte blir nå fel så man måste sprätt och sy om för de har vi icke tid med. :p Tydligen så va de så sjukt många som ville på Marités Halloween fest så dom som inte har biljett kommer nog inte in. Kommer bli sjuuukt trångt och varmt men ack så trevlig. :) Så jag hoppas att alla ni som tänkt gå har köpt en biljett, lätt värt 100 spänn!

Den senaste veckan har två vänner från Australien addat mig på facebook, säkert typ 10 år sen jag träffade dom sist! :O Fatta sjukt! Så nu är planen att jag ska träffa dom nu när jag åker dit, kommer bli sjukt kul att få träffa dom igen i vuxen storlek. Spännande!


Liiiten ledtråd tills fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0