09/09-09

Intervjun gick bra, tror jag alla fall, de kändes bra! :) Dom va super trevliga men efter allt va klart så hittade jag inte till hissen igen. Så de fick bli nödutgången, men när jag kom till ytterdörren så va den låst och jag vågade inte låsa upp för då kanske nåt alarm går eller nåt. Så jag kutade upp till första våningen och hittade tillsist ner till lobyn.
Idag så har jag haft risk-ettan, va lite roligare än vad jag hade förväntat mig. Trodde att de skulle bli sjukt tråkigt och att jag skulle få kämpa för att hålla mig vaken men så va de inte.
Efteråt så gick jag en sväng på stan medans jag väntade på bussen och då hade jag turen att stöta på Sissi och Jennie så jag gick hela eftermiddan med dom, mycket trevligt! Jennies valp kom förbi en sväng och ojoj vad söt den va men inte så villig att gå i koppel, den va mer intresserad av den spännande omgivningen :).
Middag blev de på tacobaren vid 4, för Sissi kom på den smarta ideén att vi skulle gå hem och då sa jag att jag behövde äta för jag hade inte ätigt nåt sen 8 imorse. En härlig prommenad med mycke prat, Sissi du ger mig hopp och glädje i alla möjliga problem som vi alltid hittar en bra lösning till! <3 :) Men när vi kom till ica så gjorde mina fötter och ben sjukt ont eftersom skorna jag valde är inte så promenadvänliga.. Så de blev en lång varm skön dusch när jag kom hem.

Btw tror ni inte att vi fick hämta vår katt (som verkar tro att hon är hund) som följde med mamma och Urban på promenad men hittade inte tillbaka, hon är så hopplös!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0