Halkbana

Näe nu ska jag rycka upp mig liten men vist blev bilden i förra bra alla fall :D.

Igår så va jag och hade halkban och ojojoj vad roligt de va! Jag ägde lätt  killen som jag åkte/körde med. :p Jag gjorde en 360 fin pirruet, en riktig tio poängare va de ska ni veta haha. Och sen fick vi åka upp och ner i en bil och jag säger bara en sak och de är att jag tänker unvika att krocka och hamna uppochned alla fall!
Va hos arbetsförmedligen på morgonen oxå men de är så tråkigt så de är inte värt att nämna äns. :p
Nu snart är de helg och än sålänge så har jag inga planer men de hinner nog ändras.
Jaajust va på den ny öppnade butiken Vila idag oxå, liten affär men hittade massa saker jag tycker om. Imorgon ska Sissi få följa med och va smak råd. Antingen svart eller hallonröd? Behöver råd så jag hoppas hon inte är för trött efter resan så hon orkar hänga med :). Nu ska jag hjälpa mamma med att göra natchos.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0