Intervju!

Igår när jag stod i provrummet på Vila så ringer dom från Cubus och säger att dom vill gärna träffa mig för en intervju!! Fatta lycka!! Så jag hoppa ut ur mitt omklädningsrum och in till Sissis och berättar vad som har hänt! Så jag firade med att köpa den sjukt snygga klänningen jag stod och provade.
Så idag klockan 13.45 har jag intervju med Cubus!! :D De här jobbet ska jag ha! Vill jag ha!
Igår kväll så läste jag på lite om företaget och kollade på lite frågor som dom skulle kunna fråga så jag är lite redo. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig bara men de löser jag, sen fick jag mina glasögon igår så kanske har dom. :p Haha jag trodde jag såg helt ok men tydligen inte för fan va jag ser bra med glasögonen! Jag ser bussnummer på långt håll och massa haha. Näe men nu må jag klä på mig och kolla igenom lite saker innan de är dax. Wish me luck!


Kommentarer
Jessie

Lycka till. Hoppas du får jobbet! :D

2009-09-08 @ 15:11:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0