Make today a good day and tomorrow will be diffrent forever! ;)

Nu är jag så less på de här så nu är de dax för en förändring från och med idag! :)
Idag har jag vart riktigt kreativ känner jag, har både sytt gardiner åt mormor och så har jag börjat måla på min tavla. :) Sen har jag ett spännande projekt på G så jag hoppas att jag kan lyckas med de! Men jag tänker inte säga vad de är riktigt ännu. :)

"Make it so today is not like yesterday,
 and tomorrow will be diffrent forever."


Kan oxå medela att nu ska jag verkligen ta the secret och prova på hur de funkar. ;) I believe i can!


 
Don't stop me now - Mcfly Den går om och om igen idag! :) Power låt!

 



father and daughter I miss you daddy <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0