Down side with Hostel

En sak som kan va jobbigt med att bo pa hostel med andra ar att de hander att man far dela rum med riktigt udda folk. Vi har haft de skont med att haft tva as skona brudar fran texas i nagra dagar som hangde med till Pelle i Lordags och efter dom akte sa har vi nu vart sjalva i tva natter men sa idag efter vi kom hem fran bion som Jimmy vann....Vad mots man av? Forst va de lukten..Lukten av jaa jag vet inte instangd fot blandad med typ varma ostbagar eller nat, och sen karln som foljde. Jag tycker inte om att domma folk innan man lar kanna dom lite mer men ibland far man bara vibbar direkt. Jag vet inte hur jag riktigt ska foklara handelse forloppet efter lukten men man kan saga att han fragade lite fragor och stod och stirrade valdigt obekvamt sen har han dusch tofflor?! De gor mig obekvam, som sagt jag gillar inte meningslost kallprat speciellt inte med nagon som de blir stelt och konstigt med. Aja han stannar tills pa fredag tydligen.. tre natter...Jag far helt enkelt sta ut med stanken och stirrandet i tre kvallar till medans Jimmy ar pa jobbet Jajemensanfattasbara. Just nu har jag flytt faltet och sitter nere i "all rummet" dar de finns soffor och skon musik. Har sitter jag tills sex and the city sesong ett ar fardig laddat sen blir de Carrie och ganget for hela slanten. Ca 1 timme och 20 min tills de ar klart.
Maste bara skriva av mig lite. :p Annars har jag haft en skon dag i solen med en rolig bio som avslutning. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0