Handelserik natt

I natt va ovanligt handelserik, klockan halv 3 vaknade jag av ett hogt tjutande ljud i korridoren och undrade vad fan fylle manniskorna i rummet mittemot gjorde. Sen kvicknade jag till lite och insag att de va brandlarmet som ljod. Sa jag tog rums nyckeln och borjade ga ner till receptionen med folk fran rum i narheten. Val nere i lobbyn sa va de fullt med folk och vi blev beordrade att ga ut och ga till andra tidan gatan. Alla stod i pyjamas, vissa i partyklader och en tjej stod i bara handduk, sjalv stod jag i pyjamas skorts troja och inga skor. Kan saga att de va javligt kallt att sta ute i kvart tjogominuter. Hela hostelet evakuerades och de ar inte ett litet hostel precis sa de va hundratals ungdomar pa gatan i pyjamas. :p 3 brandbilar och tva polisbilar senare sa fick vi ga in igen, fick aldrig veta va de berode pa men de verkade va falskt alarm alla fall. Kunde inte brinna lite heller sa hela vallfarden va vart de heller. :p Fy tusan vilken natt :p vid tio over tre sa va jag i mitt rum igen dock tog de ett tag innan jag kunde somna om igen.



Sitter och solar pa taket, riktigt fint vader idag! Och nej jag ar inte naken haha


Kommentarer
Q

for allas information sa ar hon visst naken dar uppe pa taket :^)

2010-08-21 @ 11:56:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0