Knak

Nu borjar sommaren antligen komma igen! De har vart riktigt varmt och soligt idag sa de ar sa skont.
Hade en tid hos en kiropraktor idag de ar en san doktor som fixar rygg och nacke med hjalp av att ratta till ryggraden sa den ar bra igen. 90% av befolkningen pa jorden har dalig hallning vilket resulterar i rygg problem som manga inte ans vet att dom har innan de ar for sent. Sa har ni mojlighet ga till en kiropraktor och kolla upp er! 
Va och tog xray i forrgar som man ska gora innan sa han kan se hur ryggraden ser ut och vart problemen sitter och sant, sa idag va de dax att korregera ryggen. De ar lite laskigt maste jag saga, speciellt nacken nar han ska knacka den pa plats huu va de knackar obehagligt. Men jag fick veta att de ar inte bene som knakar utan de ar vatskan som forflyttas och darfor de later, varst ar nacken for de precis innanfor orat sa de later varre. Plus att jag har sett for manga filmer nar dom bryter nacken av folk.. :p Men de gor inte alls ont utan de ar faktiskt valdigt skont speciellt efterat sa kanns de som valdigt frigivande och ratt pa nat satt. :) Ska tillbaka pa mandag men efter de vet jag inte om jag vill/kan lagga pengar pa de tyvarr.. Har fatt xray bilderna som jag kanske kan ta med till Sverige och borja behandling dar istallet. Ni minns kanske skoter olyckan forra aret och efter de sa jag har jag haft valdigt stel och om nacke och far ont i den valdigt latt om jag ligger de minsta fel pa natten, tydligen sa ar de en kota som ligger snatt och de ar darfor jag far ont for den klammer och irriterar nerver.



Kommentarer
Emelie

Åh fy, vilka jäkla rysningar jag fick bara av att läsa x)

2010-08-19 @ 19:35:24
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0