Byron

Sorry for dalig uppdateraing.. Nu ar vi i Byron Bay pa ett riktigt mysigt hippie hostel. Vi ska ut och padla kajak idag igen for igar va de fan 2 meter hoga vagor minst! Trodde jag skulle do, men nu efterat da jag overlevde sa va de verkligen en upplevelse! Nar vi skulle in till stranden igen sa skulle man liksom surfa pa vagorna med kajaken meen de gick juh som de gick och en stor jakla vag skoljde over oss och jag visste inte va som va upp eller ner fram eller bak i minst 20 sek och undervatten sa ar de stort lange. :p
Idag ska vi vidare upp till Surfers Paradise och bo pa ett billigt hotell i 3 natter. Ska faktiskt bli skont att fa bo sjalv i nagra natter sa man kan fa sova utan att bli stord av snarkningar eller att folk kommer hem sent efter en party kvall m.m. :)
Btw sa ar de eller har vart hela dan igar, vet inte riktigt hur de ar idag, tsunami varning efter jordskalvet i chile sa vi har blivigt varnade att halla oss ifran stranderna och halst ifran hela ostkusten men de gar juh inte i vart fall men. :p Igar kvall sa hade som sankt varningen en aning och kanske ta bort den helt nu pa morgonen sa jag ska in och kika nu hur de ligger till med de. :)

Lite bilder fran bluemountins



ah blev bara en tog som javla tid! Se resten pa fejan
Saknar er dar hemma men jag langtar inte hem! :D


Kommentarer
Mamma

Hur går det med brännan? Lagom - getting there - långsamt`???? Det tar tid att väcka en norrlänsk hud efter en lååååång vinter ! <3<3<3<

2010-03-01 @ 06:53:56
C

Har lite bikini linjer nu meeen de tar sin lilla tid och att de regnar sa forbannant hjalper juh inte precis. :p

2010-03-02 @ 04:50:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0