En klok kvinna en gang skrev till mig

Om man tänker som alla andra, beter sig som alla andra och får resultat som alla andra ... Då är man normal.

Vem fasen vill vara normal?
Som att vara en bit av alla andra men inte sig själv. För om man är sig själv då är man unik, och unik är du av definition, för det finns bara du som är du i hela världen - världsklass! Gäller detta för individer, förhållanden, företag, organisationer och nationer?
Och på vilket sätt skapar man VÄRLDSKLASS specifikt?
VÄRLDSKLASS i det man
VILL, i det man GÖR, i det man ÄR?

Jag tanker va varldsklass, jag tanker inte som alla andra, gor saker som inte alla andra gor men jag ar bra anda! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0